tisdag 19 april 2011

Spring.

Jobb idag, det blir bara skönare och skönare nu när solen börjar titta fram. Man har börjat få den vårkänslan och man måste ju bara älska värmen som sköljer över en när man är ute och går med ungarna. Man blir så glad helt enkelt.
Så i det fina vädret passade jag och Jennie på att gå till brand world (affär/butik) och kolla lite, köpte två par skor. Ett till mig och ett till mamma, se så generös man blir av solen (A). Efter jubbet träffade man Helenis i stan, vårkänslan man har förstörs totalt när man går runt och svettas i vinterjacka så jag köpte mig äntligen en skinnjacka. Och nu känns det som jag totaltömt kontot.. Men nya pengar är på ingång :)

Tänte efter detta inlägget lägga in lite bilder på saker jag köpt den senaste tiden, har ju varit lite ont om bilder på senaste tiden. Så får ta igen det ;)
Nu väntas bigbrother om en timme, tills dess ska jag bara slappa. CYA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar