söndag 13 februari 2011

time to say goodbye

Hallå i rutan, söndag idag. Helgen går så jävla snabbt, bara för att de är skönast. Men då hinner man uppskatta dem så mycket mer också ju. När man är ledig längre stunder så blir man rastlös tillslut, så när man väl har något att göra under veckorna ska jag inte klaga :)
Idag har jag hjälpt farmor med lite lådor till det nya stället, men hon trivs inte där heller så kanske blir ny flytt inom kort?! sen träffade jag dardana, ferial, sandra, steffi, josse och malin i stan för att ha en sista träff innan dardana reser vidare till thailand. HAVE FUN SWEETIE!

Imorgon blir det praktik igen, undra om jag ska va på den nya avdelningen då eller om jag ska stanna kvar bland de äldre barnen? Ska bli kul att se eftersom jag inte känner de nya men ska nog gå bra oavsett.
Nu ska jag kolla på one three hill med Emma och Sara, yeah, så vi höres. Puuuss!

1 kommentar: