torsdag 17 februari 2011

wheeere are yoooou?

Den ena dagen med hopplös än den andra. Men ytterligare en gång till måste jag berätta att jag älskar personalen på förskolan, de är verkligen hur schysta som helt. Och de hjälper mig verkligen på bästa sätt, känner mig helt välkommen. Fyfan va bra :)

Kom hem, huuuvudvärk! så somnade en stund innan det var mat. Fick fiskpinnar, potatis och hollandiasås (stavning?!). Åt det på dagiset i tisdags eller va de kanske måndags? äsch, kommer inte ihåg. Men tyckte de va gott så mamma gjorde det idag också höhö. Sen nu sitter jag här och gör absolut ingenting, ska nog ta av de lilla sminket jag har på mig sen gå och lägga mig tidigt idag. Sooounds good.
Sen måste jag fråga, var har alla mina kommentarer tagit vägen? vet att jag inte får många, men förr brukade isabel eller olsson slänga in en lite här och där ;o  har ni gått och dött eller läser ni inte min blogg längre va va va? hmm..
Men godnatt I'll say!

2 kommentarer: