söndag 27 februari 2011

if I got to do it solo.

jag skrev inte mer igår, men det va bara för att ingen skulle misstänka att jag skulle ut under kvällen. Så istället fick Olsson sig en trevlig överraskning när jag dök upp klockan nio utanför hennes dörr igår. Drack lite hos henne som vanligt innan vi tog taxi till slagt och fortsatte festen där. Dans, snack, svett och en trevlig kväll som vanligt :)

Idag har man legat i sängen (nej inte bakfull), kände bara att jag förtjänade att slappa eftersom jag jobbat så hårt i veckan som nyss gått. Och imorgon väntar ännu en ny tuff vecka med massa inskolningar och skrikiga barn, men I'll deal with it then. Och sen har jag självklart läääst.
Nu väntar jag in bigbrother, sen efter det säger jag godnatt. Men till er säger jag det redan nu, GODNATT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar