onsdag 16 februari 2011

I'll survive this too

När jag lyfter upp den ena så gråter den andra, lyfter jag upp den andra så gråter den första. Och jag som bara försöker undvika att den tredje ska vakna :/
Knäcker inte denna jobbet mig så knäcker ingenting mig! hahaha, barnen är överallt och ingenstans. Idag var jag på den lilla avdelningen, den avdelningen som jag egentligen ska vara på (när alla barnen skolats in). Två personal på tre småbarn, och ändå är jag mer utmattad idag än de andra dagarna jag varit där. Men jag triivs, och dagarna går sååå fort. Hinner inte ens tänka när man är där mellan 7:30 - 16:00, it's gooood!

Men nu ska jag kiiissa hade jag tänkt mig, sen skriva ett mail åt mamsen. Vad hittar ni på? :)
Täänkte på att veckan går fort, två dagar kvar sen är det helg igen :D mohahah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar