söndag 28 februari 2010

Projektarbete igång (Y)

Sååå jah! Då är projektarbetsskrivning igång, tack och lov. Började få panik på hur vi skulle skriva den faktiskt. Men idag startade vi halv två och redan vid halv 4 hade vi kommit en bit med massa stopp av olika sorter xD
Men det är faktiskt tråkigt ibland att bara arbeta och en riktigt människa behöver pauser sen kvittar det vad man gör under dem pauserna. Man borde få göra vad man vill..
Men iaf, sen kollade vi Alvin och gänget 2 men jag och Amanda hade bestämt oss för att äta i stan med Sandra så vi hann inte se hela filmen tyvärr. Får nog ladda ner den istället. Det låter naaaajs.
Men vi stack iaf till stan sen för att träffa Sandra, det blev BK där vi satt i typ 1 - 1½ timme och bara snackade. Sen tog vi varsin buss hem eftersom ingen bor åt samma håll, helt sjukt egentligen men så är det. Sen kom jag hem och var snabb med att öppna datan eftersom apu-uppgiften ska in på tisdag och så långt så att jag kan ta det lugnt har jag inte kommit så jobbade som in i, och nu har jag typ 6 dagar kvar att renskriva. Orkar inte mer ikväll (A)

Imorgon börjar skolan och stressen igen efter 3 veckors frånvaro :/ tyvärr. Men jag kom med till Ecuador då tänker jag stå mitt kasst också. Inga klagomål, tvärtom det ska bli KUL att komma tillbaka till skolan. Måste vara lite positiv eftersom alla andra börjar bli så jävla negativa på senare tid :S Förstår inte hur de orkar, kämpa med leendet ist folket :D
Nu ska jag kolla klart lite på internet sen kanske, men bara kanske gå och lägga mig :)

Besoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar