onsdag 3 februari 2010

I'll be back (:

Oh yes! Helt klar nu, väntar bara på att klockan ska slå 45 vilket är om 10 minuter. Sen ska jag klä på mig det sista och sen bege mig av mot bussen :) Ska åka en halvtimme med mitt 18 kilos bagage till centralen tillsammans med Harriet för vi måste eller iaf jag måste växla pengar och sen ska vi träffa Malin för att äta lite på bk innan vi träffar dem andra. Nästa gång vi får man är typ kl 12 inatt å så länge orkar vi inte vänta, HAHA.
Saknar redan alla mina kompisar xD helt sicko jag har inte ens lämnat malmö! Men fortfarandra känner jag ingenting, hoppas jag gör det när jag väl sitter på flyget åtminstonde.

Nej nu ska jag leta efter min regnjacka (Saras egentligen men jag har ingen egen). Men vi hörs igen om typ 2 veckor. Puss på nosen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar