lördag 27 februari 2010

back in business

Tjeeeeeeena! long time no see. Nej men har varit hemma i ungefär en vecka nu, men inte orkat blogga än (A) förlåt mig. Men nu är jag tillbaka för ett tag iaf. Har så mycket att berätta med vet ej om jag orkar skriva ner allting just nu haha, det är verkligen så mycket som har hänt. Kan lägga in lite bilder i nästa inlägg istället så får ni lite mer perspektiv på det hela ist. Om ni nu skulle hänga med xD
Men för att korta ner min historia på det hela :

- Jag älskade landet
- Jag älskade folket
- Jag älskade familjen
- Jag älskade barnen på praktiken
(blev faktiskt förälskad i mååånga av barnen)
- Jag älskade gruppen
- Jag prutade priser för första gången i mitt liv (nytta av sen när jag ska till rhodos med tjejerna)
- Jag lärde mig mer av spanskan
- Och jag SKA tillbaka :)

När jag sedan kom hem så sov jag från fredagen till tisdagen med lite vaknande här och där. Sen i tisdags så blev det att fira 100 dagar kvar till studenten med tjejerna i svedala och sen i onsdags blev Ferialito 18år!! Grattis i efterskott. Men vi firade henne på Ankara och senare på Barcelona (bar/resturang). I torsdags blev det massor av läxor att ta ikapp och igår festade vi loss på hipp (en väldigt bra kväll som tyvärr slutade i lite kaos för vissa människor :/) och idag har jag gjort cv, dammsugat och kollat på Arsenal spöa Stoke och där Ramsey bröt benet :/ men Fabregas, gentleman som han är, gjorde mål och dedikerade det till stackars Ramsey.

Slut som jag är nu + att jag ska upp tidigt imorgon för att fixa busskort och pengar till mobilen och senare möta upp Amanda och ta oss till Ferialito där vi + Harri ska göra projektarbetet en hel dag. Så imorgon kommer jag inte hem förrän seeeent! I think, förhoppningsvis inte för sent.
Men iaf slut som jag är nu ska jag publicera detta inlägget sen fixa ett inlägg till med lite bilder från resan och sedan ska jag nog röra mig mot sängen. Det får bli en tidig lördag idag. haha ska bli kul och se om ni orkat läsa alltihop xD det återstår väl att se. Men godnatt folks så höres vi imorgon om jag hinner hem itid för ett inlägg dvs om jag orkar :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar