tisdag 2 februari 2010

Don't feel it :/

Hola, como estais?
Jag får väl börja öva på spanskan nu, det är väl på tiden. Det kommer vara helt fucked up i Ecuador med språket, jag älskar spanska men kan inte så mycket som jag vill kunna och sen engelskan är jag ändå bra på men kommer bli nervös där nere så det ett första bra intryck med språket kan jag ju glömma redan nu.
Annars så har jag kommit ännu en bit på vägen, gjorde nyss klart stöd-arbetet eftersom jag råkade ta bort det från datan i skolan :S sen så har jag fixat present till familjen vi ska bo hos och nu gäller det bara att packa det sista som jag inte ska packa imorgon :) Sen ska jag bara packa imorgon, de sista sakerna sen är jag klar för take-off!
Meeeeeen så klart ska de finnas något litet enstaka problem som vanligt -,-
Nu är det så att här i malmö så håller det på att bli snöstorm (TYPISKT) så tågen kommer vara antingen försenade eller avstängda imorgon eftersom snöstormen sägs vara ännu värre tills då. NAJS, NOT! Men som tur är har vår kära rektor fixat taxibilar ifall det nu skulle vara så illa att tåget stängs av (Y) men så håller alla på att säga att då kanske vi inte kommer över bron (ska ta flyget från danmark för er som inte vet) för den sägs också stängas av isådana fall, men vissa säger annat. Och sen flygen kanske inte lyfter heller? :S Ahh, ska vara positiv. För jag ska iväg, om jag så ska behöva flyga det jävla flygplanet helt själv :P

Sen angående rubriken som inte hade ett skit i att göra med denna texten egentligen så ska jag förklara den nu. Det gäller bara att jag inte känner i kroppen att det är IMORGON som vi ska åka, det känns verkligen inte. Men aja, Ferial sa till mig att jag kommer känna det i kastrup förmodligen, så om jag inte gör det så skulle jag maila och skälla ut henne för lögn (K) wahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar