tisdag 2 februari 2010

Miss me, kiss me, hug me but don't drog me

De börjar närma sig nu, men den känslan som jag trodde skulle komma har fortfarande inte dykt upp än. Ännu värre är det att varje gång jag upprepar här hemma att jag snart ska åka så får mamma ont i magen, stackars henne ändå.
Kom på innan idag att jag glömde säga hejdå till tjejerna från b-klassen idag eftersom jag slutade tidigare idag och de har inga lektioner imorgon :( hur ska jag nu göra då? Får väl bli ett hejdå via msn ist eftersom mitt comviq kompis slutade för någon dag sedan, typiskt.

Färdigpackad för idag iaf, ska bara upprepa för familjen att jag snart åker och se om den känslan jag väntar på vill komma någongång (men helst inte idag utan mer imorgon efter jag sminkat mig xD).
Ikväll ska jag se finalen av Paradise hotel, super bra att jag hinner se finalen innan jag sticker vafan ! Nu sitter jag och snackar med Helena om vilken bra kompis jag är, HAHA? Men ska nog ut till familjen sista kvällen på 2½ vecka för att vara lite social för ovanligheternas skull :)
KANSKE bloggar imorgon innan jag tar bussen till centralen, men det lär bli det sista på 2 veckor. Pussar i massor <3

ps: du vet att jag vill ha dig här, du är alltid välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar