måndag 1 februari 2010

En del gjort redan :)

Yes, rubriken är som den låter helt fantastisk :)
igår skrev jag ju massa jag hade kvar att göra tills på onsdag och idag fick jag fart på mig själv och satte igång (Y) provet är avklarat, svenskan är inlämnad, stöd-arbetet ska jag lämna in imorgon efter lite fix&trix med det, handväskan som ska med på flyget är packad, resväskan är halvklar (saknar bara svart å vita klädesplagg) och några andra små saker. Men har lite saker kvar, måste läsa ut boken ikväll helst sen vill jag skriva inledning och sammanfattning till stöd-arbetet innan jag går och lägger mig. Men vi får se hur det går med det, HAHA. Men jag utser iaf detta som en ME LAJK-moment :)

Nu ska jag fixa 1200:- av pappa eftersom jag måste ge dem till Helena imorgon och sen 150:- till Marina eller Sandy. Tro nu inte jag är skyldig dem det, men 1200 är till handpening på rhodos-resan och 150 är till studentflaket :) måste betala dem innan jag sticker, höhö.
Annars nu ska jag fortsätta tvätta, snacka med dottern i huset som vi ska bo med och vänta på att HELENA!!! ska komma tillbaka till datan. Hon bara lämnar en helt ovetande om massa saker som hon vet att man VILL veta :( dummaunge!
menmen, det är dags att sätta igång igen. Vit tvätt ut, svart tvätt in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar