söndag 26 juli 2009

ZZZZzzzzZzzzz...

MMm, ni kanske fattar att jag är rätt trött nu? xD
Jag vaknade halv ett idag, sen körde jag ut i 2h och
övningskörde. Sjukt länge sedan sen sist, men idag hände
de äntligen. Finns dock saker jag behöver fixa till
i min annars underbara körningen. Idag fanns bara
vissa småfel ^^ jag höll på att krocka med en bil
eftersom jag inte tänkte på att det var högerregel i
den gatan å sen fick jag ett motorstopp när jag skulle
öva fickpakering. Men jag körde genom hela malmö idag
typ. Allt förutom motorvägen som jag förövrigt ÄLSKAR!!

Igår så vaknade jag samma tid som idag (använder alarm
för att vakna). Ringde Sandra för vi hade bestämt att
hitta på något under den dagen (: Ehm.. sen så duschade jag
, fönade och plattade håret sen tog jag 33:an ner till henne.
Å jag lyckades undvika regnet HELA vägen hem till henne.
be proud!
Väl där så spelade vi spel, åt middag, tittade på en film
som jag först trodde skulle va tråkig men den visade sig
vara rätt bra (: Sen spelade vi kort, sen tog jag bussen hem
kl 12. Då va jag riktigt trött å trodde jag skulle somna på bussen
men de gjorde jag fantamig inte :O
Kom hem, kollade tv men föräldrarna en stund å sen
gick jag å lade mig.
Idag skulle jag förmodligen egentligen vatt med Helenis
men de blev ej av.. Så nu ska jag städa, har dammsugning å
diskmaskinen denna veckan :N Buhu. Sen måste jag dammsuga
genom mitt rum oxå. Rätt länge sen de hände (A)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar