lördag 25 juli 2009

Jerk!

Ahh, vissa människor blir man bara riktigt irriterade på.
Ibland gillar man dem, sen i nästa sekund ändras allt..
Meen, de finns väl inte så mkt man kan göra åt situationen,
men än att släppa de å överlåta det till personerna med
problemen xD haha

Va ute med Anneli (: trodde typ bara vi skulle va ute
en timme eller något men de blev mycket läääängre ! haha
Ehm, vi började vid statoil (vår vanliga mötesplats) sen
gick vi upp mot jägersro som vanligt. Vi gick runt kolonierna
där vi kom på att gå in till hennes pappas "resturang".
Där fick vi kaka å cola (: sen stängde stället så Anneli passade
på att övningsköra lite. Så körde till turning torso, på vägen dit
hade vi våra ovanliga samtal (jag hade samtal med sylve
hennes pappa) om bland annat spermabanker och tabboo xD
När vi va vid södervärn så kom det utanför bilen en lång, skit
smal man med långt hår å hatt som jag och sylve vände blicken
efter för denna mannen såg rolig ut om man säger så. Men jag trodde
dock från början att det var en kvinna xD
Men när vi ser det är en man, så reagerar jag å sylve på samma
sätt. Men vi kör förbi, men så blir de rött ljus och mannen
hinner gå ikapp oss. Hahah, så helt plötsligt så säger sylve
då när mannen gått förbi "nej, vi måste nog låsa bilen man vet
aldrig om såna män vill ta en" hahahhahaha. som jag skrattade xD
sen låste han fan ta mig dörren :O
Efter turnig torso blev vi avsläppta i stan, där vi träffade
Simon (Annelis kille) och hans kompisar Robin å Nille.
Snackade lite grann, men typ allt spårade ur totalt. Sen skulle
Simon träffa sin bror på Lilla torg lite snabbt så stack dit
och pratade i 10 min. Sen körde Nille oss hem (: Taaack !

Men de va en smart unge i Sylves "resturang" innan som sa
"alla tjejer är fina, det är de killar som inte tycker det som har dålig smak!"
silken unge ! :D
Goooodnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar