fredag 17 juli 2009

Ny blogg?!

Jag funderar på skaffa mig en ny blogg,
men fråga mig ej vf för jag skriver knappt i denna.
Men det ska nog funka ändå ;D
Fast den ska jag nog lägga mer energi på..
vem vet den kanske får fler läsare en vacker dah?!
Hah, som om de skulle hända xD
men ska ändå behålla denna babes, så hoppas ni
blir nöjda å belåtna , höhö *host*

I torsdags så va jag på BIO, såg HARRY POTTER.
Den va faktiskt bra, skrattade sjukt mkt xD
sån komedi film..
Men slutet likx, jag trodde den skulle fortsätta för den fick
inget riktigt slut å man fattade aldrig handligen ;S inte
så som i de andra filmerna :O
Aja, den får kanske en 4, av 5 möjliga då xD
Sen idag va jag på sjöbomarknad, träffade Mathilda, Ellen
och Chris :D:D men köpte dock ingenting. Hade ont i magen
hela tiden å sen när vi körde hem å skulle köpa mat
så typ får jag min mens "nice information - jag vet" haha.
Imorgon blir de dock andra planer än mens :D
Ska på Annelis 18års middag, grillning å träffa tjejerna.
Kommer dit typ 2 - 3 killar höhö. å alla e upptagna så
whatever :D ska ha så kul man kan ;)

puss&kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar