söndag 19 juli 2009

Grillningmedfolket

Ingen ny blogg än så länge xD har dock
varit med helena för mycket denna veckan
så nu har jag oxå börjat läsa alldeles för många
bloggar på bloglovin' :O TACK *^^

Igår va jag nere hos Anneli med tjejerna och
Simon&Nille&Dennis :) funfun
Först grillade vi å åt sallad, riktigt sur! Helena
håller med mig (:
Sen blev de öl-spelet men jag skötte bara korten
eftersom jag inte pallade dricka direkt mkt xD höhö
Sen blev de bara random snack och Anneli som
vanligt drack för mycket och va helt strirrig hela
kvällen. Stack hem vid 1, eftersom Dennis, Chris,
Helena, Sarah och Sandra skulle ta bussen hem
följde jag med dem (ligger ändå på vägen) men bussen
kom så de fick springa så de slapp vänta en halvtimme xD
hahaha
men de va bara Sarah eller Sandra som vände sig och sa
hejdå , och sen Dennis när jag väl gick förbi bussen.
Hahah, tack ska ni ha ;)
Dock e de ny vecka imorgon så får se vad man hittar på
då. På tisdag ska jag förmodligen försöka fixa ihop tjejerna
tillsammans med Malin och grilla om de e fint väder :D
*hoppashoppashoppas*

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar