fredag 24 juli 2009

I'm not the girl you need

Tankarna snurrar, jag försöker bli positivare som
person genom att tänka negativa tankar. Tror ni det
funkar?
Än så länge har det iaf, hoppas bara det håller i längden.
För jag vill verkligen må bra så då tänker jag fantamig
göra allt för det oxå !! :D

Igår så åkte jag till Helena vid 3 tiden, umgicks lite med
henne via tvn och hennes data (: hon har fått igång internet
på den, fifan. Så hon e helt glad, så medan hon satt å chattade
så kollade jag tv. Men lyssnade dock inte så mycket på henne
när hon snackade med mig så hon fick snacka
med sig själv tillslut xD haha. Men kl blev mycket så jag sov
över tills idag (: så idag har jag vaknat tidigt igen. Halv elva
fantamig
hahah
Vi kollade våra bästa år, åt frukost den kollade vi film igen
"Sahara" (: sen skulle hon fixa till sig eftersom hon skulle
på kalas sen. Så jag kollade på simhopp, grr..
Sen körde de mig till studentgatan där jag tog 5:an hem.
Nu sitter jag vid datan en stund å väntar på att
maten ska bli klar :O de blir hamburgemacka om någon
vet vad det är för nått?! Sen kanske jag ska ut med Anneli
å gå en stund efteråt så jag förbränner lite kalorier.
Har bestämt mig för att gå ner några kilo till nästa sommar
eftersom alltid annars så har de misslyckats :( buhu
Men nu e nog maten klar så got-to-go :D

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar