måndag 20 juli 2009

Åska och blixt

Halloj :D

Fortfarande ingen ny blogg, men jag är ändå inte redo
att ge ut denna så ALLA jag känner kan läsa den.
Lite mesig e jag nog allt (A) men döm mig inte :O
Kollar på prison break nu, men orkar inte bry
mig om den serien längre den blir bara mer å mer
överdriven :S
Kollade på Lipstick jungle innan, Kirby e riktigt
fin alltså. Aldrig jag hade bangat om han vatt här :$

Annars idag har ej hänt nått spec, vatt vid datan,
legat i sängen. Sen vid 4 har jag dock umgåtts med mamma :D
Vi fick åka till swedbank stadion för pappa hade varit
smart nog å lämna biljetterna hemma (Y) sen efter de
åkte vi till coop extra å sedan till asia-thia resturang (:
detta va första gången jag beställde riktigt thai mat, be
proud of me (AA) sen åkte vi hem, kollade Cribs, cheetah-girls
å annat skit som jag på tvn just då. Sen åkte man för att
hämta pappa å emma som kollat den superdåliga mff matchen xD
hahah
sen nu e man hemma (:

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar