fredag 29 juli 2011

Semester.

Jahapp :(  då har Helena, Sara, Nilsson och Josse stuckit till Kos, Olsson stack i tisdags till Kreta och ensam sitter jag här och vill också vara i Grekland. Jävla piss, stanna i Sverige med detta pissevädret medans de solar, badar och festar varje dag. Jag vill meeeed :(  Fan va jag är deppi, jävla jobb.. Tänk om jag haft jobbet på förskolan bara 2 månader längre och så hade jag följt med. Åååhh, eller tänk om jag valt subway istället för den jävla förskolan så hade jag antagligen också haft råd :(

Varför fuckar allting sig detta året? VARFÖÖÖR?
Näh, men ska vara glad! Ska se MFF imorgon, i LOUGEN ;) sen ska man söka jobb som aldrig förr, vänta in Olsson så man kan dra till slagt och ha lite skojsigt. Sen får vi se vad gud skänker mig för glädje, höhö. Eller chanser till glädje åtminstonde. Hoppas på något bra iallafall! Pöss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar