måndag 18 juli 2011

just my luck!

Eductus klockan ett, och jag kom försent :(  har varit så duktig och kommit en kvart tidigare alla andra gånger, men just idag kom jag 5min försent. OCH jag var ändå klar tjugo minuter innan jag skulle ta bussen, JUST MY LUCK! -.-
And surprisesurprise, det hela slutar ju inte där. När mötet var slut så drog jag vidare till arbetsförmedlingen, först vid konserthuset (bara för ett se om de öppnat igen, kom inte riktigt ihåg datumet). Men det var folktomt där inne så begav mig till storgatan där jag fått brev om att de skulle hålla till under semestern. Meeen neej, där var ju också stängt så fick gå därifrån till triangeln bara för en liten signatur på ett jävla papper. Gaaah moment!

Nu så gör jag ingenting, och det tänker jag fortsätta med! Vi hörs imorgon förmodlingen, puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar