tisdag 19 juli 2011

Barnvakt för kvällen.

Vaknade imorse (klockan tolv) av att pappa kommer hem. Han går ju inte tyst precis.. Han va visst här för att lämna Sara som varit på kollo i två veckor. Men hon och jag pratade inte innan hon stack, och vi pratar fortfarande inte. Jaaaaag vet att jag är trångsynt, men tänker inte förlåta henne innan hon säger förlåt. And that's how its gonna be! :)

Nu ska jag byta om och sminka mig lite, ska vara barnvakt till lilla Esben ikväll. Han var ju en av barnen på det dagiset jag jobbade på innan, och hans föräldrar ska väl ut ikväll så de hörde om jag var intresserad av att passa den lille. Och självklart var jag det, saknar den lille skiten faktiskt.
Men nu ska jag dra, kanske ska sminka mig ute i solen? SKIT FINT VÄDER JUUUE :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar