söndag 24 juli 2011

Catching up!

Igår träffade jag Sandra en stund, kollade lite film och tog igen de senaste månadernas skitsnack ;) Hahaha, nej men vi snackade en hel del av det som hänt på den senaste tiden. Det blev en lugn och skön lördag, and I lajk it!
Nu har jag sånt sug efter mat, men jag är inte hungrig. Känner faktiskt inte ens för att äta, så fattar inte varför jag ens tänker på mat. Försöker komma på vad jag är sugen på, för mat måste jag typ äta. Har inte ätit någonting alls idag, jo en glass men de påverkar ju inte så mycket. Men ingenting låter lockande, INGENTING ALLS :(

Imorgon blir ingen lugn dag, ska till eductus på dagen sen ska man snabbt hem och fixa sig för att sen ta bussen tillbaka till värnhem fööör vi ska fira Isabel som blir 20 med bowling och sen mat i stan! fönigt, cya tomorrow :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar