onsdag 13 juli 2011

Guess who's back, back again?

Tänkte att jag skulle titta förbi här idag, ändå en vecka sedan nu. Hunnit med månadsbyte och allt, det är stort höhö. Men nu är det iaf juli för er som ligger efter i livet, så som mig :/
Skulle bara köra genom min senaste vecka typ, so you guys can catch up. I onsdags förra veckan så va jag och polarna på strandbaden, ingen höjdare direkt. Såg Swingfly och Christoffer Hiding live, det är ju alltid något. Men sen dog det ut, jag va inte alls peppad av någon anledning :S
Sen från måndags till idag så har jag sovit hos Helenis. I måndags träffade jag även Josse och Nilsson för att planera vår 20års fest, men vi kom inte så långt. Vi skulle fundera en månad till, sen får vi se hur det blir. Igår så åkte jag, Helena och Nilsson till Bo01 och hängde lite, sen blev det kvällsbesök på mcdonalds (tjockis -.-).

Men nu är jag skit hungrig så ska se till att få någonting i magen! Pusshaij :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar