söndag 15 mars 2009

Borde portas!

Sverige borde för fan portas från Eurovison för "vår"
dåliga musiksmak :@
för fan OPERA !?
Förvisso bättre än opera, men ändå. Hallå, vilken värld
är det vi lever i? Så skickar vi den som representant :S
Hänger inte med, speciellt inte eftersom alla jag vet
typ hatade låten. Förutom mina föräldrar, min pappa
är nog den enda jag vet röstade. Men okej vi är ju 9 milj
i detta land. Å jag känner ju inte ens 1/8 av malmö xD

Annars idag så började jag med reklam, lugntlugnt.
Sen fick jag köra hem till farmor för hon fyllde år i torsdags,
det gick brabra (Y)
Där fick jag, Emma och Sara äta pizza medan de andra åt
smörgåstårta med räkor xD
Sen typ låg jag på hennes säng hela dagen, pallade inte
röra mig. Sen tappade jag min mobil i marken :'(
stora repor å jag har haft den i 1½ vecka ! vafan
å ingen försäkring eller nått :( jag e inte smart !!
Sen kvällen ha bestått av tröstätning, melodifestivalen,
datan och allmänt uttråkning.
Funderar på att typ ta bort min msn, blogg, bilddagbok m.m
och bara försvinna. Jag pallar liksom inte, de händer inget
mer. Jag sitter här hoppas någon ska skriva, ibland
händer de att jag börjar snacka med någon social typ.
Men som e sjukt tråkig när man tänker efter och då
beteèr jag mig som idiot. Trevligt vah?! Nej inte precis.
några råd om vad/hur jag ska göra?
Annars har jag tänkt, så som jag alltid gör. Men inga tårar
idag, även om jag är nära på det. Men ska försöka
tycka synd om mig själv.

I'm moving on,
and I'm going to get
stronger NOW !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar