måndag 30 mars 2009

Desperat + Johanna

Kaaan någon tänka på mer onödigt skit än mig?
Jag tänker dygnet runt, på allt och på inget.
Ferri sa till mig förra veckan att jag inte pratat
om killar på länge, men jag tänker ändå lika mycket på
dem. Vill inte lasta över mina jävla killbekymmer
till mina kompisar bara, de räcker väl jag tänker?
För varje snygg kille jag snackar eller ser så tänker
jag "oh, han kanske skulle kunna funka". Men de kan de
ju inte, för jag ser aldrig till så de händer nått.
De har inte funkat innan så nu väntar jag på att HAN
ska ta ett steg.
Jo jag vet, "hur desperat är inte hon?" men höhö, då ska
jag berätta för er, jag e desperat. Men låt mig,
de e en del av mig. Och jag försöker ändra det, men de
är inte lätt.

Annars idag : tandläkaren 7:45, helt perfekta tänder :D
sen va de skola, svenska. Ferri å Dardisch sjuka :/
idrott sista lektionen med c-klassen. Dem som höll
lektionen var riktigt dåliga. Kunde fan inte ge instruktioner.
Jaja, bättre lycka nästa gång.
Jag, Ferri å Dardisch ska hålla en idrottslektion v.21. öjöj,
lycka till säger jag bara (Y)
Nu, ska jag förmodligen öva matte eller åtminstonde kolla
igenom så jag inte glömt något. hoihoi.

Nån dag skriver jag igen ;)
Don't wait up xP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar