måndag 16 mars 2009

Jordgubb + Lakrits

Today :
Hmm somnade runt halv 3-3 inatt för jag låg

å smsade med en viss person xD
kommer nog ta ett tag till nästa gång tror jag :/

Vaknade vid 6, sminkade mig å sånt sen bar det av
till skolan. Italienska från 8:15 - 9:45 sen
praktiken :) sista veckan nu, you know.
Kommer ändå bli helt synd sen, vafan. Såna chilla
tider å sånt där ju, menmen jag överlever ^^
Sen slutade vi kl 14 :D yey us.
Hemma vid 15-15:30 och började städa mitt rum
direkt Mohahaha.

Nu är klockan 20:45 och jag har fortfarande saker kvar.
Ska ta bort alla papper å saker från min säng, hitta ställen
att lägga dem på, å sen bädda sängen. Hiwhiw

Jag sitter och äter sådana godis döskallar ni vet,
såna med jordgubbsmak på ena halvan å lakrits på
den andra :D jag ÄLSKAR dem, dem är så jävla goa
så det är inte sant.
Ska köpa en fabrik med såna *^^ va tycks?
Annars tänker jag inte så mycket faktiskt,
hoppas bara jag får sms ikv (A)
Kan inte hjälpa att jag vill, men de e bara så det är
just nu , hiwhiw

Kiss me trough the phone
I see u later on (8)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar