söndag 29 maj 2011

Saturday night.

Lördag idag, mer än halva helgen har redan passerat. Fast de gör väl inte mig någonting, jag ska ju bara jobba 2 dagar till.. Usch vad tråkigt det känns att lämna, speciellt Jennie. Känner mig helt deprimerad just nu, och denna dagen som började så bra.

Vi var bjudna hem till farmor på ett tidigt mors-dag firande, blev lite mat och allmänt trams av mig och Patrik (farbror). Sen blev man körd hem till Olsson där man åt en andra gång, glömde tacka för maten och eftersom mobilen är avstängd och jag lär väl glömma det imorgon så får jag hoppas att hon läser detta. TACK FÖR DEN GODA MATEN OLSSÖN.
Sen såg man den underbara champions league finalen, Barcelona - United. Som såklart slutade med vinst, 3-1 till barcelona :D
Sen nu är jag hemma och ska väl gå och ta av sminket för att sen krypa ner under täcket. Min säng saknar mig och jag saknar den!  Pööss maj darlings.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar