söndag 15 maj 2011

Surprise,surprise

Igår var det konfirmation, sitta en timme i kyrkan är verkligen ingenting jag saknat haha. Höll på att dö, inte bara av uttråkning utan av hunger. Vi hade lite gäster på besök efteråt också, vissa av dem stannade tills alla låtar i eurovision var klara sen drog dem hemåt.
Måste dock säga att jag trodde ALDRIG att Eric Saade skulle gå så långt som han gjorde, han kom fan 3:a. Och han gjorde det med endast två 12:or, och ingen av dem kom väl från danmark, norge, finland eller island?! eller..

Men sen gick man och la sig, gå upp nio och hålla på non-stop till tjugo över tolv är inte kul. Men vaknade vid två igen av att jag hade ont i halva huvudet. Klockan fyra kunde jag återigen gå och lägga mig.. aj.
Men nu ska jag kolla lite serier och invänta Arsenals match I guess eftersom jag inte kunde följa med till MFF p.g.a natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar