fredag 13 maj 2011

Bra män kan du hitta bakom varje hörn sa Gud, sen gjorde han jorden rund.

Saade gick vidare igår trots allt haha, sista landet som gick vidare och självklart skulle de va han -.-
Idag har jag jobbat, pratat lite med chefen om jubbet och sånt skit men de känns mycket bättre nu :)
Sen har jag sovit lite, (som vanligt hahah) rätt roligt att få ett sms av Helenis där det står att jag ska vakna. Måste ändra min livsstil fan. Sen har jag tvättat och hängt upp tvätten sen, Emma tar konfirmationen imorgon så vi fixar lite här hemma.

Men nu chillar jag och kollar bigbrother med Sara, ska fortsätta ta de lugnt och gå och lägga mig snart. Ska upp tidigt imorgon och fixa lite till. Sminka och duscha mig, sen ska jag nog sminka Emma lite innan hon ska iväg. Men ha en trävlig fredag, pussis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar