onsdag 18 maj 2011

I will give up.

Hejhej, jag är inte direkt på topp idag. Ska tillbaka på jobbet imorgon men när jag ringde och skulle berätta de så fick jag reda på att hon tar in någon annan och praktiskt taget sparkar ut mig i slutet av mig. Jag är ledsen, besviken, irriterad och arg allt på samma gång, så sitter här och försöker hålla tillbaka tårarna.

Har letat jobb sedan jag fick det beskedet, men känner mig inte särskilt hoppfull ändå. Nu kommer jag väl bara arbetslös tills nästa praktik dyker upp som de kommer skita sig för tillslut ändå. Kul... NOT.
Men ska sova nu, känns riktigt peppande att gå till dagiset imorgon.. haij!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra :( ge inte upp, du är bäst :)

    SvaraRadera
  2. =( Sötis då.. Ge absolut inte upp, det tyker upp någonting när du minst anar det. =)

    SvaraRadera