tisdag 6 oktober 2009

Skolfoto

Skolfoto idag, de gick väl sådär antar jag.
Jag sa hela dagen att jag skulle stå men ändå så satte jag
fantamig ner ändå. Fråga mig inte varför jag gjorde
det men det blev väl bäst antar jag.
Sen kl 13:30 så stack jag å amanda till apelgård- och
kryddgårdsskolan för att lämna lappar om vårt
projektarbete :) apelgårdsskolan va inte så hemsk som
jag trodde för att ligga i rosengård. Så typiskt fördomar ändå.
Sen kom jag hem vid 3 tror jag det var, och det var inte
meningen men jag somnade så klart. Vaknade sen vid 6,
gick upp och åt lite sen in här.
Så fort klockan blir 8 ska jag logga ut härifrån, och lägga
mig i sängen för att kolla på ugly betty, desperata hemmafruar
och efter det christine. Riktig tv-kväll idag antar jag :)

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar