lördag 17 oktober 2009

Love me for a reason

let the reason be love..

Igår sov Pattiliten hos mig, det var egentligen inte planerat
men de blev så eftersom vi satte igång filmen alldeles försent xD
Iaf, hon kom väl till mig vid 6/halv 7 någongång, så snackade vi
hela kvällen samtidigt som idol va på tvn. Men det såg vi dock
ej så mycket av. Hon väckte mig 3 gånger under natten för jag
råkade snarka, har haft problem med halsen nu de senaste nätterna
vilket har gjort att jag knappt kunnat andas. Iaf, gick ut å lade mig
i soffan istället. Hon åkte sen hem kl 11 idag typ.
Sen gick jag in på datan och gjorde lite läxa och bestämde lite
om min å helenas tjejkväll nästa lördag. Sen tv hela kvällen och
nu tyvärr så blev de datan igen. Men ska snart stänga ner och snart
gå och lägga mig, eftersom inatt har jag turen att inte ha någon i
rummet som väcker mig xD wahahah
Jaja, ha en trevlig lördagnatt.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar